• UWAGA! Strona używa Cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Zamknij ostrzeżenie

Nagrody i referencje

Podziękowania

Podziękowania od Fundacji Gdyński Most Nadziei za wsparcie i zaangażowanie w realizację kampanii ODWAŻNI WYGRYWAJĄ 2016
Kampania została zrealizowana w terminie 1-30 listopad 2016.

odwazni-wygrywaja-podziekowania

Podziękowania

Podziękowania od Mazurenko Armwrestling Promotion za pomoc i wsparcie w organizacji 10 Pucharu Świata Zawodowców NEMIROFF WORLD CUP 2012. Zawody odbyły się 10 – 11 listopada 2012r. w warszawskim hotelu InterContinental.

288

Gwarancja jakości usług

Najważniejszą kwestią jest troska o jakość – dbamy, aby świadczone przez nas usługi medyczne były realizowane zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami Pacjentów. Zapewniamy Pacjentom i pracownikom przyjazne, bezpieczne warunki pobytu i pracy. Aby uwiarygodnić nasze starania, zdecydowaliśmy się wdrożyć System Zarządzania Jakością ISO 9001: 2008. Audyt certyfikujący, przeprowadzony przez międzynarodową firmę certyfikującą DEKRA Certyfication Sp. z o.o. zakończył się pomyślnie – w kwietniu 2011r. otrzymaliśmy certyfikat jakości w zakresie: opieki ambulatoryjnej, diagnostyki, rehabilitacji i stomatologii.
Wcześniej, potwierdzeniem jakości naszej pracy, były nagrody, certyfikaty oraz wyróżnienia przyznawane nam przez instytucje, jak i przez samych Klientów.

  • wyróżnienie „Polski Sukces 2001” pod patronatem Ministerstwa Gospodarki RP
  • Nagroda Pomorska 2002 „Gryf Gospodarczy”
  • certyfikat „Solidna Firma 2006”

Jesteśmy pięciokrotnym laureatem godła Solidnej Firmy – tytuł Solidnej Firmy otrzymywaliśmy rokrocznie w latach: 2003-2007.
Otrzymane certyfikaty i referencje są dla nas nie tylko powodem do zadowolenia z naszej codziennej pracy, ale przede wszystkim potwierdzeniem, iż to co robimy, spotyka się z uznaniem osób korzystających z naszych usług.

309

Polityka Jakości

W związku z wdrożeniem kompleksowego Systemu Zarządzania Jakością, sformułowaliśmy również Politykę Jakości. Koncentrujemy się na poznawaniu i spełnianiu oczekiwań naszych Pacjentów, dążymy do osiągnięcia najwyższego poziomu jakości świadczonych usług starając się, by nasza oferta była dostosowywana do indywidualnych potrzeb Pacjenta.

Przyjętą w tym zakresie Politykę Jakości realizujemy poprzez następujące cele:
  • podnoszenie efektywności pracy w evi-MED Sp. z o.o. poprzez udoskonalanie organizacji i metod zarządzania
  • stałe podnoszenie kwalifikacji i świadomości naszych pracowników w zakresie wykonywanych prac
  • ścisłe określenie odpowiedzialności i kompetencji na wszystkich szczeblach zarządzania
  • podnoszenie standardu i zwiększanie zakresu świadczonych usług medycznych
  • zapewnienie Pacjentom sprawnej realizacji usług w oparciu o najlepszą dostępną wiedzę
  • stałe podnoszenie świadomości Pacjentów w oparciu o bezpłatne programy profilaktyczne