• UWAGA! Strona używa Cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Zamknij ostrzeżenie

Przychodnia medyczna evi-MED – o nas

„…Zdrowie jest jak kapryśna dama

odchodzi, gdy jest zaniedbywana…” – Zdrowie jest podstawą sukcesu

  Przychodnia medyczna evi-MED w GdyniEvi-MED jest jedną z pierwszych prywatnych przychodni w Gdyni i całym Trójmieście, oferującą prywatną opiekę medyczną. Działamy od 1992 roku, oferując kompleksowe usługi medyczne: konsultacje z lekarzami pierwszego kontaktu, poradnictwo specjalistyczne, badania diagnostyczne, pełen zakres usług stomatologa, rehabilitację, szczepienia oraz badania medycyny pracy. Działalność medyczną rozpoczynaliśmy od niewielkiego gabinetu, dziś jesteśmy uważani za jednego z najpoważniejszych partnerów w branży medycznej w Trójmieście. Aktualnie swoją działalność opieramy o trzy prywatne przychodnie medyczne, zlokalizowane w centrum Gdyni:
  • ul. Bp. Dominika 16-22, Gdynia tel: (58) 622 95 10/11
  • ul. Bp. Dominika 8-14, Gdynia tel: (58) 662 04 44
  • ul. Świętojańska 141, Gdynia tel: (58) 662 04 60, 71 00 560

Gwarancja jakości i rzetelności

Pragniemy zapewnić opiekę medyczną na wysokim poziomie. W tym celu stworzyliśmy nowoczesne ośrodki medyczne, w których pracuje wykwalifikowana kadra lekarska i pielęgniarska. Aktualnie o zdrowie pacjentów w naszych prywatnych przychodniach dba około 100 lekarzy. W ramach działalności współpracujemy z ponad 600 firmami w zakresie medycyny pracy oraz abonamentowej opieki medycznej. Oferujemy atrakcyjne programy partnerskie oraz profilaktyczne. Świadczymy usługi medyczne osobom prywatnym i klientom korporacyjnym. Współpracujemy z centrami medycznymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi oraz realizujemy usługi medyczne w ramach kontraktu z NFZ (poradnia dermatologiczna). Gwarancją rzetelności oraz jakości usług świadczonych przez przychodnie evi-MED są liczne wyróżnienia, certyfikaty i nagrody:
  • certyfikat ISO 9001: 2008
  • certyfikat „Solidna Firma 2006” oraz 2005, 2004, 2003, 2002
  • Nagroda Pomorska 2002 „Gryf Gospodarczy”
  • wyróżnienie „Polski Sukces 2001” pod patronatem Ministerstwa Gospodarki RP

evi-MED – misja

W działalności naszych przychodni kierujemy się filozofią biznesu społecznie odpowiedzialnego. W ramach naszego funkcjonowania, staramy się dostarczać więcej niż usługi medyczne. Chcemy również podnosić świadomość pacjentów w zakresie ochrony zdrowia. Nieustannie dążymy do pozycji lidera w zakresie prywatnej opieki medycznej w Gdyni i całym Trójmieście – dlatego zadowolenie i satysfakcja naszych pacjentów to dla nas priorytet.

Cele i założenia:

Jakość

Dążymy do zapewnienia opieki medycznej na jak najwyższym poziomie jakości. Gwarancją jakości są otrzymane nagrody, wyróżnienia, certyfikaty, podziękowania, referencje oraz certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001: 2008.

Kompleksowość

Stale pracujemy nad nowymi produktami i usługami, dzięki którym możemy zapewnić naszym Pacjentom kompleksową opiekę. Staramy się również zapewnić kompleksową i koordynowaną opiekę medyczną poprzez podpisanie umów z renomowanymi szpitalami i innymi ośrodkami specjalistycznymi na terenie całego Trójmiasta.

Profesjonalizm

Współpracujemy z personelem medycznym wyższego i średniego szczebla o wysokich kwalifikacjach zawodowych. Zespół współpracujących z nami lekarzy, to kadra medyczna z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, lekarze zatrudnieni są również w trójmiejskich szpitalach oraz Akademii Medycznej.

Nowoczesne rozwiązania

Śledzimy nowinki technologiczne i dążymy do rozbudowania bazy diagnostycznej, kładąc duży nacisk na nowoczesny sprzęt. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z personelem medycznym i w oparciu o ich sugestie staramy się stworzyć jak najlepsze warunki pracy, oddając im do dyspozycji rozbudowany, nowoczesny pion diagnostyczny.

Satysfakcja Klientów

Monitorujemy poziom satysfakcji ze świadczonych usług. W oparciu o sugestie naszych Klientów, staramy się dopasować naszą ofertę do oczekiwań. Dzięki dostrzeganiu potrzeb naszych Klientów możemy utrzymywać wysoką jakość świadczonych usług medycznych.

Komfort i bezpieczeństwo

Staramy się stworzyć komfortowe warunki pobytu Pacjenta w naszej przychodni oraz przyjazną atmosferę na każdym etapie usługi. Dążymy do tego, aby nasz personel wspomagał Pacjentów w każdej sytuacji i udzielał im zawsze pełnej informacji, dotyczącej stanu ich zdrowia oraz proponowanego leczenia.

Edukacja i aktywna profilaktyka

Punktem wyjścia jest założenie, że „lepiej zapobiegać niż leczyć. Edukacja prozdrowotna i aktywna profilaktyka są kluczem do zmniejszenia ryzyka poważnych chorób. Jesteśmy inicjatorami i realizatorami wielu profilaktycznych programów prozdrowotnych.